whatsapp-call

נפצעתם? חליתם?

אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

    עורך דין תאונות דרכים באר שבע

    תאונת דרכים היא תמיד טלטלה משמעותית, ובפרט במקרים שבהם נגרם נזק גופני לאדם – בין אם הפיך ובין אם לצמיתות. כמעט תמיד מתלווה לפגיעה הפיזית גם פגיעה נפשית, ושתי אלה באות לידי ביטוי גם בהפסדים כספיים חמורים, מה גם שכושר העבודה נפגם גם הוא בתאונות דרכים. בהתאם חשוב לפנות לסמכות מקצועית שתסייע לקבל פיצוי כספי הולם – עורך דין תאונות דרכים באר שבע. במשרד עורכי דין אמיר הצטבר ניסיון רחב היקף בתחום הספציפי הזה, והוא בא לידי ביטוי בשירות מוקפד ומועיל במיוחד.

    למה כדאי להיעזר בשירות של עורך דין תאונות דרכים באר שבע?

    * נטרול פערי הכוחות – אדם פרטי שמתייצב מול המוסד לביטוח לאומי או מול חברת ביטוח גדולה נמצא בעמדת נחיתות מובנית עקב פערי הידע והכוחות (שכן בגופים אלה יש מחלקות משפטיות מיומנות). קבלת עזרה מעו"ד מומחה לתאונות דרכים מסייעת לנטרל את הפערים הנ"ל ולייצר נקודת מוצא מאוזנת.

    * חוות דעת מומחה – יש לא מעט מקרים שבהם הגופים שאמורים לפצות נפגעי תאונות דרכים מנסים להתחמק בטענה שהפגיעות השונות לא קשורות לתאונה. עו"ד עם ניסיון בתחום יצרף לתביעה חוות דעת מומחה, כלומר רופא בתחום הרלוונטי, שתעיד כי הנזקים מהם סובל האדם הם תוצאה של תאונת הדרכים.

    * מיצוי כל הפיצויים האפשריים – לרבות למשל פיצוי בגין סבל נפשי. בהקשר זה כדאי לדעת שבשנים האחרונות בתי המשפט נוטים לפסוק פיצויים בסכומי כסף משמעותיים גם עבור פגיעה שלא בהכרח נראית לעין ושאי אפשר לכאורה לכמת אותה לכסף.

    תביעות ביטוח וייצוג גם בפני בית משפט

    השירות של עורך דין תאונות דרכים באר שבע עשוי לכלול 2 מרכיבים: הגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי או לחברת ביטוח פרטית, וייצוג בפני בית המשפט במקרים שבהם אין ברירה אלא לנהל את ההליך בפני שופט. כחלק מכך עשוי עורך הדין להתייצב לצד הלקוח בוועדה רפואית של הביטוח הלאומי, לנהל מו"מ נחרץ מול חברת ביטוח ובאופן כללי לייצג את האינטרסים של האדם שנפגע בתאונת הדרכים מול כל הגופים הרלוונטיים. משרד עורכי דין אמיר מספק שירות זה מתוך הבנה של האחריות המוטלת עליו, בשקיפות מלאה ובנחישות.

    נפצעתם? חליתם?

    אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

      לכתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עו"ד שני פורוסט

      עו"ד שני פורוסט בעלת תואר L.L.B במשפטים, בעלת הסכמה כמגשרת, בוגרת המכללה האקדמית ספיר. התקבלה...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

      המוסד לביטוח לאומי הוקם כמעט מיד לאחר קום המדינה במטרה לסייע לכל אזרח ישראלי שזקוק...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין תאונת דרכים

      הרגעים הראשונים אחרי תאונת דרכים, ובפרט כשיש גם פגיעה גופנית באחד האנשים המעורבים בה, יכולים...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עו"ד ליאת ברניקר

      עו"ד ליאת ברניקר בעלת תואר L.L.B במשפטים בהצטיינות יתרה ותואר B.A במנהל עסקים (התמחות מימון)...

      קרא עוד >
      Skip to content