whatsapp-call

נפצעתם? חליתם?

אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

    עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    המוסד לביטוח לאומי הוקם כמעט מיד לאחר קום המדינה במטרה לסייע לכל אזרח ישראלי שזקוק לתמיכה על-מנת לחיות ברווחה. הביטוח הלאומי משלם למיליוני ישראלים קצבאות ילדים, קצבאות אזרח ותיק, קצבאות נכות, השלמת הכנסה, ועוד. לצד הרצון והנכונות של רוב אנשי מוסד זה למלא את ייעודו, יש גם מקרים שבהם האזרח שזקוק לעזרה נתקל באטימות ובסירוב. במקרים אלה הכתובת הנכונה היא עורך דין המומחה בתביעות ביטוח לאומי, כאשר מומלץ לבחור עורך דין באזור המכיר את הנפשות הפועלות והתנהלות סניף ביטוח לאומי באותו אזור. כך, אם אתם מתגוררים בדרום כדאי לחפש עורך דין ביטוח לאומי באר שבע. משרד עורכי דין עמיר מתמחה בתביעות ביטוח לאומי ומסייע ללקוחות רבים להשיג פיצויים שיאפשרו לו לשקם את חייו.

    השירותים השונים של עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

    עורך דין ביטוח לאומי באר שבע ובכלל מסייע ללקוחותיו במספר דרכים שמתחברות כולן לדבר אחד: השגת קצבה או פיצויים הולמים מהמוסד לביטוח לאומי. בין השירותים שמספק עורך הדין:

    * ייעוץ – על-מנת למצות את כל הזכויות הרלוונטיות שמקנה הביטוח הלאומי בישראל, נדרשת מודעות אליהן. בהתאם השירות הבסיסי של עורך דין מומחה לתחום ספציפי זה הוא ייעוץ שכולל את פירוט הזכויות ואת הדרכים לממש אותן.

    * חוות דעת מומחה – במקרים רבים נדרשת חוות דעת של רופא מומחה על-מנת לשכנע את אנשי הביטוח הלאומי לגבי היקף הפגיעה ממנה סובל האדם. עו"ד עם ניסיון מכיר מומחים מתאימים בכל תחומי הרפואה שיוכלו לספק את חוות הדעת הנחוצות.

    * ייצוג בפני ועדה רפואית – החוק מאפשר לכל אדם שאמור להתייצב בוועדה רפואית להביא איתו עורך דין. עורך הדין מוסמך לענות על כל שאלה שמופנית לאדם.

    * הגשת ערעור ו/או תביעה – ניתן לשנות את קביעת הוועדה הרפואית וגם החלטה של פקיד תביעות. השלב הראשון הוא הגשת ערעור, ואם זה לא מתקבל – תביעה בבית הדין לעבודה.

    מאבק מדויק ונחוש

    כל השירותים שמעניק עורך דין ביטוח לאומי באר שבע חייבים להינתן מתוך הבנה עמוקה של גודל המצוקה של האדם שניצב מול מוסד זה. זהו גם אחד המרכיבים העיקריים באופן התנהלותו של של משרד עורכי דין עמיר כשהוא מסייע לאנשים למצות את כל הזכויות שלהם. ההתנהלות מתאפיינת מצד אחד ביעילות מרבית ומצד שני ביחס אישי וזמינות גבוהה, ועוד מרכיב בולט הוא הנחישות. השילוב בין כל הנ"ל לבין הבקיאות המקצועית, תוצר של שנות ניסיון רבות והיכרות עם מנגנוני הביטוח הלאומי, מוביל לשירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    נפצעתם? חליתם?

    אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

      לכתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עורך דין לנפגעי עבודה

      נפגעי עבודה, כלומר אנשים שהצטרפו לסטטיסטיקה העצובה והמקוממת של תאונות העבודה, סובלים מפגיעה משולשת: גם...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין תאונות דרכים באר שבע

      תאונת דרכים היא תמיד טלטלה משמעותית, ובפרט במקרים שבהם נגרם נזק גופני לאדם - בין...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עו"ד שני פורוסט

      עו"ד שני פורוסט בעלת תואר L.L.B במשפטים, בעלת הסכמה כמגשרת, בוגרת המכללה האקדמית ספיר. התקבלה...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין תאונת דרכים

      הרגעים הראשונים אחרי תאונת דרכים, ובפרט כשיש גם פגיעה גופנית באחד האנשים המעורבים בה, יכולים...

      קרא עוד >
      Skip to content