whatsapp-call

נפצעתם? חליתם?

אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

    עורך דין לנפגעי עבודה

    נפגעי עבודה, כלומר אנשים שהצטרפו לסטטיסטיקה העצובה והמקוממת של תאונות העבודה, סובלים מפגיעה משולשת: גם נזק פיזי, גם נזק נפשי וגם נזק כספי כתוצאה מהפגיעה בכושר העבודה וביכולת להתפרנס. על-מנת למנוע קריסה כלכלית ולאפשר שיקום מיטבי, המדינה מושיטה עזרה, באמצעות הביטוח הלאומי. בנוסף ניתן לתבוע פיצוי מחברת ביטוח. זוהי גם מהות הסיוע שמושיט עורך דין לנפגעי עבודה – מיצוי הזכויות בדרך להתמודדות אופטימלית עם הפגיעה החמורה. משרד עורכי דין עמיר צבר ניסיון רחב היקף בטיפול בתיקי תאונות עבודה ומחלות מקצוע, ובהתאם יכול להבטיח וגם לקיים שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    המקרים השונים שבהם עוזר עורך דין לנפגעי עבודה

    עורך דין לנפגעי עבודה מסייע במקרה של תאונות עבודה אך לא רק. במיוחד בשנים האחרונות עלתה המודעות למצבים נוספים בהם תביעת מקום העבודה היא לגיטימית, למשל:

    * תאונת עבודה – בעקבות תאונה שפוגעת בכושר העבודה, ובפרט אם הפגיעה היא משמעותית ולטווח ארוך, ניתן להגיש תביעה גם נגד המוסד לביטוח לאומי וגם נגד חברות ביטוח פרטיות (על בסיס פוליסה של המעסיק האחראי לעובדיו, או על בסיס פוליסה של העובד עצמו). בכל מקרה חשוב לעשות זאת בעזרת עורך דין מיומן.

    * מחלת מקצוע – בניגוד לתאונת עבודה, שהיא אירוע חד-פעמי, מחלת מקצוע היא תוצר של נזק שהולך ומצטבר לאורך שנים. בהתאם לכך קשה יותר להוכיח את הקשר בין תנאי התעסוקה לבין הפגיעה בעובד, מה גם שהבסיס הוא לא תקנות הביטוח הלאומי אלא פסיקות רלוונטיות. בהתאם נדרש סיוע מצד עורך דין עם ניסיון רב בתחום ספציפי זה.

    * החמרת מצב – ישנם מצבים שבהם שנים רבות אחרי תאונת עבודה נגרמת החמרה במצב הרפואי. באופן טבעי קשה להוכיח את הקשר בין התאונה לבין ההחמרה, ולכן יש צורך בחוות דעת של רופא מומחה. עו"ד מומחה לטיפול בנפגעי עבודה מכיר רופאים רלוונטיים וידע לצרף לתביעה את חוות הדעת המתאימה.

    לא להתמודד לבד מול גופים גדולים וחזקים

    המרכיב המהותי בעזרה של עורך דין לנפגעי עבודה הוא נטרול פערי הכוח בין הנפגעים לבין הגופים אותם הם תובעים. גם חברת ביטוח וגם המוסד לביטוח לאומי הם גופים גדולים שעלולים לנצל לרעה את פערי הכוח בינם לבין מי שנפגע בתאונה – כשעורך דין מומחה נכנס לתמונה כמו משרד עורכי דין עמיר, אותם פערים מתאזנים לטובת הנפגע, הוא יכול למצות את הזכויות וכך לשקם את חייו

    נפצעתם? חליתם?

    אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

      לכתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עורך דין תאונות דרכים באר שבע

      תאונת דרכים היא תמיד טלטלה משמעותית, ובפרט במקרים שבהם נגרם נזק גופני לאדם - בין...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין תאונת דרכים

      הרגעים הראשונים אחרי תאונת דרכים, ובפרט כשיש גם פגיעה גופנית באחד האנשים המעורבים בה, יכולים...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

      המוסד לביטוח לאומי הוקם כמעט מיד לאחר קום המדינה במטרה לסייע לכל אזרח ישראלי שזקוק...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      אילנית אהרונוביץ

      אילנית היא המנהלת האדמיניסטרטיבית של משרד עורכי דין צילי עמיר כבר למעלה מעשר שנים. אילנית עברה...

      קרא עוד >
      Skip to content