whatsapp-call

נפצעתם? חליתם?

אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

    עורך דין תאונות אופנוע

    אופנוע הוא כלי רכב שנתפש כמסוכן יותר ממכונית. הסיבה לכך היא הסטטיסטיקה ברורה: יותר רוכבי אופנוע מעורבים בתאונות דרכים בהשוואה למספר נהגי המכוניות (כשלוקחים כמובן בחשבון את מספר כלי הרכב בכל קטגוריה). מצד שני לאופנועים וקטנועים יש גם לא מעט יתרונות, ובפרט במדינה שבה הפקקים הופכים ארוכים ומתישים יותר מיום ליום ומצוקת החנייה מחריפה אף היא. בכל מקרה של פגיעה, חשוב לפנות מיד אל עורך דין תאונות אופנוע, כלומר עו"ד מומחה לדיני תעבורה עם ניסיון ספציפי בסיוע לרוכבי אופנוע שנכנסו לסטטיסטיקה העגומה. זהו אחד התחומים שבהם מטפל משרד עורכי דין אמיר, במסירות רבה ובשקיפות מלאה.

    עורך דין תאונות אופנוע – דגשים חשובים

    * אחריות – חשוב להבין שאחריות לתאונה לא סותרת קבלת פיצוי. כלומר גם רוכב אופנוע שאחראי לתאונה שבה נפגע זכאי לפיצוי, ולחברת הביטוח אין את הזכות להתחמק ממילוי חובתה כלפיו בטענה שהוא האשם.

    * רוכב נוסף – כשרוכב אופנוע מרכיב אדם נוסף, ואותו נוסע נפגע בתאונה, יש לנוסע שנפגע את הזכות לתבוע את חברת הביטוח של הרוכב. גם במקרה כזה אין קשר בין הגורם האחראי לתאונה לבין הזכות לקבל פיצוי.

    * סכום הפיצוי – ברוב המקרים בית המשפט עצמו קובע מה יהיה סכום הפיצוי, וזאת על סמך הנזקים שמהם סובל רוכב האופנוע או כל אדם אחר שנפגע בתאונה במעורבות כלי רכב זה. ניתן לציין בתביעה סכום ספציפי, אבל גם במקרה כזה בית משפט עשוי לפסוק סכום נמוך יותר.

    * חוות דעת מומחה – עורך דין מנוסה מצרף לתביעה בעקבות תאונת אופנוע חוות דעת של מומחה על-מנת להוכיח שהנזקים מהם סובל התובע אכן נגרמו לו כתוצאה מהתאונה. עוד כדאי לדעת שניתן לקבל פיצוי גם בגין פגיעה פיזית וגם בגין פגיעה נפשית.

    מאבק נחוש עד למיצוי מלוא הזכויות

    עורך דין תאונות אופנוע מסייע כאמור לכל מי שנפגע בתאונה שבה היה מעורב כלי רכב דו-גלגלי. לשם כך הוא נדרש גם לנחישות רבה וגם לבקיאות מקצועית ספציפית. במשרד עורכי דין אמיר הצטבר ניסיון רחב היקף בתחום זה, ובשילוב המחויבות המלאה לכל לקוח התוצאה היא שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

    נפצעתם? חליתם?

    אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

      לכתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עורך דין תאונת דרכים

      הרגעים הראשונים אחרי תאונת דרכים, ובפרט כשיש גם פגיעה גופנית באחד האנשים המעורבים בה, יכולים...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עו"ד שני פורוסט

      עו"ד שני פורוסט בעלת תואר L.L.B במשפטים, בעלת הסכמה כמגשרת, בוגרת המכללה האקדמית ספיר. התקבלה...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      מחלות מקצוע

      ילידת 1971 , ישראל בעלת תואר LL.B במשפטים וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל. סיימה את...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עו"ד אורי לובל

      עורכת דין ומגשרת. בעלת תואר L.L.B במשפטים; B.A במנהל עסקים (בהצטיינות); תואר שני במנהל עסקים MBA...

      קרא עוד >
      Skip to content