whatsapp-call

נפצעתם? חליתם?

אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

    עורך דין רשלנות רפואית באר שבע

    הרפואה המודרנית מצליחה להציל חיים רבים, ובעוד שורה ארוכה של מקרים לשפר במידה ניכרת את איכות החיים של המטופל או המטופלת בזכות מענה מקצועי למצוקה (כולל כאלה שבעבר לא היה ניתן לטפל בהן). יחד עם זאת יש גם מקרים שבהם רופאים, או אנשי צוות רפואי, מתרשלים במילוי תפקידם ולא רק שלא עוזרים לאדם אלא גם גורמים לו נזק. אם נפגעתם כתוצאה מטיפול כושל, הכתובת שכדאי לפנות אליה היא עורך דין רשלנות רפואית באר שבע. חשוב להדגיש שלא כל טעות היא אכן רשלנות, אבל רק איש מקצוע מנוסה יוכל לדעת אם יש היתכנות אמיתית לתביעת פיצויים. משרד עורכי דין אמיר כבר טיפול במגוון רחב של מקרי רשלנות רפואית, מסוגים שונים, ומספק שירות זה מתוך יושרה מלאה ומחויבות מוחלטת לסייע למי שסובל מתוצאות רשלנות.

    מה נדרש להוכיח בעזרת עורך דין רשלנות רפואית באר שבע?

    * קיומה של רשלנות – המבחן המקובל הוא מבחן "הרופא הסביר". כלומר, אם רופא סביר היה נוהג אחרת, מן הסתם הרופא שטיפל בכם התרשל. לשם כך נדרשת במרבית המקרים חוות דעת של רופא מומחה בתחום הטיפול שקיבלתם.

    * קשר בין הרשלנות לבין המחלה או הפגיעה שממנה אתם סובלים – על-מנת לקבל פיצוי, בית המשפט חייב להשתכנע שישנו קשר ישיר וברור בין הרשלנות לבין הנזקים שבגינם נתבע פיצוי. גם את הסעיף זה יבסס עו"ד מומחה לרשלנות רפואית על חוות דעת של רופא בכיר (ייתכן צורך ברופא שונה, ולא באותו מומחה שסיפק חוות דעת לגבי עצם הרשלנות).

    * היקף הנזק שנגרם כתוצאה מהרשלנות והפגיעה – הוצאות בגין טיפולים רפואיים, תשלומים שנדרשו כדי להתאים את הבית, עלות קבלת עזרה מצד ג' עקב המגבלות שנוצרו בעקבות הפגיעה, אובדן שכר וזכויות סוציאליות וגם פיצוי בגין הסבל והכאב.

    יושרה מוחלטת וניסיון רחב היקף

    עורך דין רשלנות רפואית באר שבע נדרש קודם כל לבקיאות מקצועית. עוד מפתח הוא ניסיון, שמתורגם גם להיכרות עם מומחים שיספקו את חוות הדעת הנחוצות. משרד עורכי דין אמיר צבר ניסיון רלוונטי נרחב, מקפיד על התעמקות בכל פרט ופרט ועוד איכויות שתורמות לסטנדרטים הגבוהים של השירות הן שקיפות מלאה ויושרה מוחלטת.

    נפצעתם? חליתם?

    אנחנו כאן בכדי לעזור לכם!

      לכתבות נוספות בתחום

      post-thumbnail
      עורך דין לנפגעי עבודה

      נפגעי עבודה, כלומר אנשים שהצטרפו לסטטיסטיקה העצובה והמקוממת של תאונות העבודה, סובלים מפגיעה משולשת: גם...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין ביטוח לאומי באר שבע

      המוסד לביטוח לאומי הוקם כמעט מיד לאחר קום המדינה במטרה לסייע לכל אזרח ישראלי שזקוק...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      מחלות מקצוע

      ילידת 1971 , ישראל בעלת תואר LL.B במשפטים וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל. סיימה את...

      קרא עוד >
      post-thumbnail
      עורך דין תאונות דרכים באר שבע

      תאונת דרכים היא תמיד טלטלה משמעותית, ובפרט במקרים שבהם נגרם נזק גופני לאדם - בין...

      קרא עוד >
      Skip to content